استان یزد الگوی اقتصاد دانش بنیان در کشور


به گزارش خبرگزاری اخبار ایران من از یزد ، محمدعلی طالبی در کنفرانسی درباره منابع طبیعی جدید یزد و کنفرانس راه اندازی شده در مورد لزوم هدایت اقتصاد اطلاعاتی در این منطقه صحبت کرد و گفت: “و من اینها را در جلسات شورا ارائه کردم. وی افزود: یزد پس از تهران اولین کشور در کشور …

استان یزد الگوی اقتصاد دانش بنیان در کشور https://myirannews.ir/استانی/استان-یزد-الگوی-اقتصاد-دانش-بنیان-در-کش/ https://myirannews.ir/استانی/استان-یزد-الگوی-اقتصاد-دانش-بنیان-در-کش/#respond اخبار ایران من Tue, 27 Jul 2021 15:32:36 0000 اخبار استانی به گزارش خبرگزاری اخبار ایران من از یزد ، محمدعلی طالبی در کنفرانسی درباره منابع طبیعی جدید یزد و کنفرانس راه اندازی شده در مورد لزوم هدایت اقتصاد اطلاعاتی در این منطقه صحبت کرد و گفت: “و من اینها را در جلسات شورا ارائه کردم. وی افزود: یزد پس از تهران اولین کشور در کشور …

به گزارش خبرگزاری اخبار ایران من از یزد ، محمدعلی طالبی در کنفرانسی درباره منابع طبیعی جدید یزد و کنفرانس راه اندازی شده در مورد لزوم هدایت اقتصاد اطلاعاتی در این منطقه صحبت کرد و گفت: “و من اینها را در جلسات شورا ارائه کردم.

وی افزود: یزد پس از تهران اولین کشور در کشور بود که کارخانه و مرکز جدیدی برای علم و فناوری راه اندازی کرد و در بسیاری از موارد جایگاه برجسته ای در کشور پیدا کرد.

طالبی یزد را به عنوان اولین کشور در کشور تصویب کرد که این سند را تصویب می کند و گفت: “در حال حاضر ، یزد اقتصاد پیشرو کشور است و چشم انداز یزد به عنوان الگویی از توسعه اقتصادی پایدار به طور گسترده مورد بحث قرار گرفته است.” و ما می توانیم افتخار به آن

وی همچنین اثرات رو به رشد و ویرانگر محیط زیست و آب در منطقه و همچنین عدم دسترسی فارغ التحصیلان دانشگاهی در منطقه به بازار کار را نیاز اقتصاد اقتصادی دانش بنیان به عنوان گزینه ای مناسب در منطقه عنوان کرد.

استاندار یزد با اشاره به ظرفیت های بزرگ منطقه یزد از نظر پتانسیل اقتصادی ، می تواند یزد را به عنوان نمونه ای از دانش فراوان راه اندازی کند و افزود: داشتن تعدادی تجربه در فعالیت های توسعه یزد و نقش علمی ، فرهنگی و آموزشی در منطقه یزد را به عنوان خزانه دار کشور معرفی کند.

وی حضور افراد قدرتمند در اداره منطقه را دلیل دیگر مطالبه اطلاعات مربوط به توسعه اقتصادی دانش بنیان دانست و افزود: ارتباط خوبی در این بخش وجود دارد و حضور این افراد ما را راهنمایی می کند.

طالبی با بیان اینکه سیاست اقتصادی و تخصص فنی یکی از مهمترین نقاط عطف این پروژه است ، گفت: طی سالهای گذشته ، برنامه ریزی عالی برای ساده سازی عملیات و عملیات انجام شده است ، اما در دو یا سه سال گذشته دانش دانش مورد تأیید همه طرفین قرار گرفته و روند آن در پیش نویس سند و برنامه توسعه منطقه منعکس شده است و بهترین روشها و روشها در این فرآیند تدوین شده است.

48

https://myirannews.ir/استانی/استان-یزد-الگوی-اقتصاد-دانش-بنیان-در-کش/feed/ 0


[ بازدید : 129 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 9 مرداد 1400 ] [ 14:52 ] [ David ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]